Mina män

Hallåja!

Jag gjorde precis ett quiz på fb, Vem är du i SP06a? Jag har gjort det förut, men jag kände för att göra det igen. Och en av frågorna är typ, du är på fest och vart däckar du? Ett av svarsalternativen är, helt fel ställe kanske hemma hos Joel och Martin.

Det var jobbigt, för det svaret är kopplat till mig, jag bodde nästan mer hemma hos Joel och Mörtin än i min egen lägenhet det sista halvåret i Vadstena. Och jag saknar våra kvällar, de var mysiga. Och jag saknar mina män, för man visste aldrig vad som kunde hända i deras sällskap. Och de är så underbara, och de är mina bästa vänner. Och förhoppningsvis får jag se de båda två nästa måndag, då är judehororna kompletta igen. :)

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Di är så underbara di där :D

2009-08-31 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0