Framtidsvision

Hallåja! (Det kan jag knappt skriva utan att kissa på mig av skratt, Malin förstår xD )

Men iaf, hemskt vad jag bloggar, jag tror jag ska bli en ny storbloggare ! Typ nya Kissie, jag är ju typ lika elak som henne, bara platinablonda håret och tuttarna som fattas. Eller så skiter jag i det och håller fast vid min vanliga framtidsvision, göra Dick Axelsson till min äkta make. Och vet ni inte vem han är, ja då är ni ganska så dåliga. Men jag känner mig extra snäll idag och kan berätta för er att han är spelare i Detroit Red Wings, och spelade i Färjestad förra säsongen, det är så jag har fått upp ögonen för han. Och om jag gifter mig med honom, då behöver jag ju inte oroa mig för pengar, asbra jag vet !

Alltså shit, jag slås själv av hur korkad jag verkar i mina inlägg, detta får jag ändra på. Nu jävlar ska smarta Evelina kliva fram, men det får vänta lite, eftersom att jag är sjuk så ska jag ligga i min säng och dö först.

Men jag återkommer
PUSS :*


Jorå så att


Kommentarer
Postat av: Maliin

wooopps, en man som inte har skägg :O vad händer igentligen ;) ?

2009-09-01 @ 10:04:02
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0