Det gick ju bra

Hej igen barn !

Jag satt här och läste lite gamla blogginlägg författade av mig själv och fann detta "Men som sagt så ska jag vara anti i år. Anti kärlek asså, dock så säger Malin att jag säkert kommer träffa nån 2 veckor in på året x) Det hoppas jag fan inte ! Men vi får se"

Vem tror ni hade rätt? Malin givetvis ! Det tog dock inte två veckor utan sex månader typ, och det gick ju åt helvete med, ett vanligt förekommande syndrom för mig när det gäller det motsatta könet. Därför har jag en plan, jag ska bli ful ! Inte för att låta divig eller nåt, men jag har generna på min sida, och det gör att jag måste drass med mansfolk, och det kan vara ganska jobbigt i vissa lägen. Så ful får det bli. :)

Men jag återkommer !
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Malin

fula får vi bli!

2009-08-30 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0