Torsdagen börjar lida mot sitt slut

Hallå.

Här sitter jag ensam i min lägenhet. Sandra har åkt hem, precis som nästan alla andra. Vi har en lektion imorn x) Som jag ska skippa för att åka hem. :) Men jag nu väntar jag på att Scrubs ska börja, men innan dess måste Inside man ta slut, den tittar jag enbart på för att Clive Oven är med, han är ju inte lagom gubbkexig sådär. Och han är dessutom en av alla personer/saker/låtar/filmer som min mamma har sagt är bra/snygga och jag har svarat typ är du dum i huvudet och sedan insett men oj då mamma hade visst rätt ! Ni ska veta att det är ett vanligt förekommande fenomen när det gäller mig och min mamma x)

Hockeyn igår tycker jag inte att vi talar om, men jag kan ju säga att jag låg och hade ont i magen och ångest när jag vaknade imorse och pappa han hade sovit dåligt med för den delen. Då kanske ni själva förstår. Men vi går vidare och fokuserar på nästa match. Som jag,Pappa, Micke och Kalle ska bevittna på plats i Karlstad ! :)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0