Lite för mycket hockey? Nesch ! :D

Hallå.

Dålig bloggare jag är, i know. Men det är lite mycket hockey i huvudet nu ska ni veta. :) Och igår blev det en tur till Karlstad, guldgrabbarna satt på Bergvik och signerade, det var kul som fan. Vi stog i kö i mer än två timmar, och sen fick jag näst intill hjärtklappning när det var min tur. Men jag fick fina uppmuntrande leenden från Rickard Wallin och Thomas Rhodin, och jag lyckades göra Dominik Granak generad, och jag samtalade med Jörgen Jönsson. Det var ju bara för trevligt. :) Förutom att mina ben var som gele efteåt, men det är ju en annan femma !
Sedan efter detta så var det full fart till Skövde, där var det födelsedagskalas. Inte så rockigt, men Joel ringde och muntrade upp stämningen lite iaf. :)

Nu sitter jag här i soffan, och har inte den blekaste om vad kvällen påvisar, känner för att sitta hemma och dega? Min partylust är borta, och då är det illa mina vänner ! Ska jag vara helt ärlig så vill jag bara gotta mig i hockey ! x) Börjar misstänka en viss sjuklighet hos mig själv :S x)

Men vi säger så
PUSS :*

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0