Kasta sten på Håkan? JA!

Hallå.

Nu sitter jag här i min soffa igen. Är faktiskt färdigt med psykologiarbetet nu. Dock så höll jag på att elda upp boken och kasta iväg datorn. Men lung och kontrollerad som jag är så lyckades jag ju undvika det. :) Så nu tänker jag faktiskt inte plugga mer ikväll, trots att vi har muntligt i psykologin imorn. Men jag säger som Joel freestyle.

Men alltså, nu är det inte långt kvar tills utlandspraktiken :O En vecka imorn, men jag vill inte åka :S Eller jo jag vill sola,bada och festa? Men inte ha praktik eller vara hemmifrån i 4 veckor? Jag kommer avlida !

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vill inte att du ska åka :(

2009-04-17 @ 10:01:48
URL: http://mirakelmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0