Hur bra? :D

Hallå.

Här satt jag och kände fasen jag vill titta på Viva La Bam, men jag tog ju hem alla mina dvder förra helgen. Men vad tror ni MTV visar då? Jo Viva La Bam ! :D Eller Lila La Bam för att citera Mörtin. :) Och det är ett av Mardi Gras avsnitten med ! :D Ryan Dunn, jatack !

I vilket fall som helst så har jag slutet för dagen, har haft två lektioner. (Y) Men jag,Fia,Diane och Tilda hann med lite cruisande i Fias och Dianes bilar på lunchen ,det var fan kul x)  Så nu sitter jag här hemma, och mitt golv är fullt av kläder som jag har slängt ut resväskan. Nej jag vet, onödigt att ha de i resväskan när man kan ha de utanför :D
Äsch, jag kan väl packa färdigt på torsdagmorgon :D Fast iofs så hinner jag nog inte det nu när vi fick veta att våra biljetter har blivit ändrade, så vi åker kvart över 8 från Mjölby på torsdag :(

Annars så är jag trött, klockan 12 igår kväll tyckte jag att den var en god ide att gå över till mina favoritgrannar ! :) Så jag ärade pojkarna med ett besök, de tittade på så ska det låta på Svtplay xD

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0