Helg, jomenvisst :)

Hallå.

Ni får ursäkta mitt sparsamma bloggande. Ingen aning om vad det beror på. I fredags vart det iaf hockey. Sikket tryck, helt klart en av de bästa matcherna jag har vart på. De spelade alldeles ypperligt mina pojkar. :)
Och igår blev det firande av pappas födelsedag och sen vidare mot Moholmstrakten av komunnen för att förtära alkohol. Alltid lika roligt. :)

Idag har som ni kanske förstår inte varit så livad. Blev att titta på hockeyn, en riktig jävla nagelbitare. Men mina pojkar avgick med segern. :) Men Majcus Johansson fick hjäjnskakning? :O :S Jävla Thörnbergfittan var ju helt cp och körde upp en näve i fejset på han så att han trilla ner i isen. Men som sagt., de vann och det är det som räknas. Och nu har vi ett underbart läge för smgulet. Men tyvärr är HV sjukt bra på att vända på saker och ting :S
Och på tal om hockeyn så blir jag så arg på alla sportjournalister. Så sjukt partiska, alla verkar ju hata Färjestad? De kan väl för fan inte hjälpa att föreningen är rik och fungerar bra? Nej just det. Så sluta hata Färjestad för fan.

Men nog talat om hockey. Jag hände med min Sara ett tag förut. Fick runt slätte typ tusen gånger och pratade av oss. Det var härligt. :)

Men vi säger så
PUSS :*

På den sköld du klär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0