Segdeg

Hallå mina vänner!
jag tror att jag har drabbats av en viss seghet eller nånting? Jag orkar ingenting! Och speciellt inte skolan, jag sitter helt död på lektionerna typ! Som idag, vad är det för jävla idiot som lägger 4 jävla 90minuters lektioner på en dag? Ja den personen verkar iaf önska livet ur mig!  Men det är ju underbart att någon gör det med!

Förövrigt, är det nån som vet varför den där saken som man har till mobilt bredbrand kallas för dongel? Vad är det för jävla ord? Vad var det för jävla idiot som kom på det liksom ? Säkert en man, skulle inte förvåna mig alls! Men orka bry sig, tänk på barnen i afrika som inte ens får ha en dongel, de stackarna!

Nej vad jag skulle behöva är en jävla fest asså, typ med packet! Saknar ju Kim och Leif, inte träffat de på en halv evighet! Malin fixa fest i Lillens hus för tusan! Haha nej jag ska inte tjata, det var ett skämt Malin, aight? got the picture hora ?  :D

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0