Nollning och annat smått och gott :)

Hallå!
Jisses så länge sedan det var jag knåpade ihop något här :O Men nu mina vänner så ska jag skriva !
I torsdags var det ju som sagt nollning, kul som fan! :D Och party sen senare på kvällen ;)

Rullning på pressening full av rutten mat och annat smått och gott :)

Klädstrecket en kall torsdagskväll uppskattas alltid!

Dragkamp över äckelträsket ät mysigt :)

Party på kvällen var soft! Jag och Martin hade picknick i köket och käka råa makaroner, det var så trevligt så! :D

Haha, allt detta från nollningen mina vänner!
Och nu har jag Tant Malin brevid mig här i soffan, hon besöker Whastone, och ikväll ska vi kröka tills vi stupar!

Men vi säger så!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0