Men piss i helvetet då!

Hej mina vänner
idag är igen bra dag, mår inte bra alls. Det är ju underbart ,  har en huvudvärk som dödar mig och så känner jag mig bara allmänt misslyckad! Är det inte fantastiskt så säg? Dessutom så skulle jag kunna döda för choklad?  så om det är någon som är väldigt pilsk på min vänskap så får ni den lätt genom att ge mig choklad? så alla vet ? så att ni kan ge mig choklad :)

Men Ola Salos väna stämma hjäler mig genom dagen ! "Deliver us from free will and free our minds from toughts" passar in så sjukt bra idag!

Men nu ska jag skriva klart svenskaskiten som skulle vart färdig förra onsdagen egentligen, men ser jag ut som att jag orkar engagera mig i en jävla diktanalys om en jävla ikaros snubbe som nån aldrig har hört talas om ändå?

Du får mig att le som ingen annan och sjunka lågt och be om mer

Men vi säger så mina vänner
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0