Fredag

Hallå meine lieblingskinder!

Det är fredag idag! Känns det så? Nej, ingen fredagskänsla alls har infunnit sig hos mig! Ska åka hem om 4 timmar :) eller är det hem? vad fan är det som säger att jag inte är hemma nu? Ja inte fan vet jag iaf :)

Men väl hemma eller borta ska jag köra bil, jag innehar ju trots allt åldern för att ta körkort, så idag ska det övningsköras med min kära mor, som jag förövrigt saknar? Har inte talat nåt alls med henne nu i veckan? Det är lite tråkigt, det är ju ändå hon som har fött mig :)

Igår var jag och Sandra och åt mat hemma hos Sabina, det var helt underbart mysigt! Nästan som på den gamla goda tiden på internatet faktist? :) Jag älskar er flickor <3

Vem är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? ENGLA! xD

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0