Dimman !

Hallå!

Fredag kväll! Och vart befinner jag mig? I min säng med datorn i knät! Torrbollsvarning på Evelina! Men seriöst, min förstörda själ saknar dimman!

Haha, hon är borta!
Ungefär så skulle jag vilja känna mig, så att jag slipper tänka på att jag är så jävla stressad över hela mitt liv!
För det finner jag inte så roande ?

Förövrigt kanske man skulle sova, igårkväll fick man ju inte sova eftersom att man blev våldgästad av sin kära granne Martin, iofs tycker jag att det är fruktansvärt kul att umgås med han, eftersom att han lyckas få mig att skratta ungefär hela tiden! Är det inte bra med sådana människor i sitt liv? Jo det är det :) Människor som gör en glad behöver man :) Så tack för att du alltid får mig att skratta Martin, dock så kan ju sluta kidnappa min dator och kolla på äckel HV på den! För det uppskattar jag ej!

Förövrigt så är alla mina vänner jävligt bra! Jag säger det nog inte till dom tillräckligt ofta! Men om ni anser er vara mina vänner, så är ni jävligt bra! :D

Och min kära far blev sotis för att jag bara nämnde mor i förra bloggen! Så kära pappa, bara så du vet så är jag daddys girl always and forever! :)

Men nu tror jag att vi tar och avrundar detta :)

Men vi säger så
PUSS :*



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är din vän :)

2008-09-26 @ 21:19:06
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0