Denna eviga måndag

Hallå!

och så var det måndag igen? Jag tror att livet enbart består av måndagar?
Denna måndag har inte givet något än så länge förutom att Joel har kladdat sitt svett på mig, det tyckte jag var mysigt, INTE! Annars så anser jag inte att det har hänt nåt nämvärt, Sabina kommer hit sen och leker med mig :) Det ska bli trevligt så att det förslår! :)

Men jag räknar ner dagarna till fredag! Då har allas vår älskling Fredrika fest :) och inte nog med det det, idioterna från Norrtälje och Boxholm ska besöka den lilla byhålan Töreboda och gå på fest! Och jag lovar, det är två pojkar som kan supa! Själv så hade jag tänkt att bli redlös :)

Förövrigt så är Jonas Gustvsson elitseriens bästa målvakt! ;) Känn på den ni! Jag säger bara Färjestads bk hjärta mig för alltid! :D

Men vi säger så mina vänner för jag känner inte att jag har något ytterligare att tillägga
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Fredag kommer bli toppen ! =D

Och det kommer bli härligt att träffa dina kära grannar :) PUSS :*

2008-09-29 @ 17:51:29
URL: http://fredrikamann.blogg.se/
Postat av: Malin

meeeen, ingen av dom kan ju ens härma en västgöte ? :P

2008-09-29 @ 21:24:40
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0