Vi är ju jäkligt bra :)

Hallå :D

Här sitter jag :)
Igår var det först Skövde som gällde för firande av min favoritkusin Hugo :) Han är fanimig den skönaste ungen jag känner, i princip den enda jag tycker om med för den delen :) Men efter ett helt berg med smörgåstårta hemma hos pojkarna Lindström så åkte vi hemmåt igen, och på vägen hämta vi upp min favorithora MALIN JOHANSSON :D <3
Vi låg i min säng och tittade på film hela kvällen, sen så prata vi halva natten typ :) Alltid lika underbart!
Och idag så åkte vi ner till Tboda och intog våran frukost på Valvet, baguette med skagenröra och cola till frukost xD (Y) Och att käka Valvet leder alltid tankarna till 9e:1, gaaaaah. It was the time of no regret! Men iaf, nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska ägna resten av dagen åt.

http://www.youtube.com/watch?v=w8yQS7b9wVo
Gah, Colin Firth sjunger <3
Plus att låten är så fin och sätter sig på hjärnan ;D

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

jag älskar dig!

mer valvet åt folket!

9e1 saknar man!

<3

2008-10-27 @ 22:20:00
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0