GAH!

Hallå!

Mina vänner, idag är det onsdag! Men det kanske ni redan vet?
Som vanligt är det nån som önskar livet ur mig på onsdagar, dvs fyra nittiominuterslektioner på en dag! Men jag slapp iaf en hel del av tyskan för vi hade studentkommitemöte! och vi kom fram till en hel det smarta saker :) oh yes indeed!
8 månader kvar på söndag! GAH :D

Nyss var Sabina här och åt mat, jag och Sandra bjöd henne på det, hennes birthdaypresent! :D 2 månader försent! (Y)

Förövrigt så vet jag varken ut elle in ? Men det har ju inget med det hela att göra. Men vi är pepp på fredag, trots att idioterna dissar! Dock så tycker jag ju om dom iaf :)Trots att de brukar kalla mig för äcklig hora dessutom! xD
Men vafan, fredag som sagt! Jag ska vara redlös!
Och ja, pappa jag vet att du läser bloggen, och ja! Jag ska vara redlös, för jag är 18 och vår bestämma över mig själv! Och vill jag vara redlös får jag det :) Men det är ju fint att du bryr dig om mig, älskar dig pappa <3 

Men vafan, jag känner att vi inte får ut nåt mer av mitt liv nu?
Men vi säger så
PUSS :*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0