STUDIEDAGAR :D

Hallå mina vänner!

Allt jag har att säga idag är att jag är ledig torsdag och fredag! Så jävla gött! :)
Och imorrn ska jag åka in till storstan skövde och leta skor och träffa min snygga Pannekakan :) oh yes i know att ni är avundsjuka!
Och på fredag hade jag ju tänkt plugga, men vem är inte klantigare än Evelina och glömmer sitt block i lägenheten i Vadstena? Tummen upp liksom!

Någon som har några andra planer för helgen som ni vill delge mig? :)

Jag blir faktiskt galen snart?

Men vi säger så mina vänner
PUSS :*
PS. min tutte gör ont xD DS.

Kommentarer
Postat av: sara

gå ut på lördag så kanske vi ses ;)

2008-10-09 @ 13:33:02
Postat av: Maliin .

Lyckans ost med studiedagar asså :P

2008-10-09 @ 13:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0