Slö Fredag!

Hallå mina vänner!
Så var det fredag igen! Det betyder att helgen snart är över och att jag måste pallra mig tillbaka till Whatstone! Men jag saknar faktiskt stället en gnutta! Saknar min lägenhet med för den delen! Men nog pratat om Östergötland! För det är Västergötland jag befinner mig i för tillfället! :)

Och än så länge denna fredag har jag hunnit med att slöa vid datorn, duscha ( så nu har jag inte längre en halv hårsprayflaska i håret) och även skrivit och skickat in loggboken till AC! Mycket duktigt av mig :)
Men jag är lite upprörd på mig bror eftersom att han har tagit med säsong 2 av Scrubs hem till Maliin! Jag kanske ville titta på det :O Men min pappa tycker att jag borde städa mitt rum, och det ligger faktiskt något i det han säger! Mitt rum är absolut inte Sveriges mest välstädade, men ni som känner mig vet ju att jag har en viss förmåga att stöka ner :) Som tex när jag letar efter nåt slänger jag bara runt en massa saker, och då blir det en viss röra :)
Så för första gången på 18 år ska jag nog göra som min far säger och städa mitt rum :)
Men jag skulle behöva beställa en klipptid med, ser ju ut som att jag har dödat en galen tvättbjörn och satt på huvudet! (Y)

Men vi säger så mina vänner
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

ser ju ut som att jag har dödat en galen tvättbjörn och satt på huvudet!



HAHAHAHAHAHAH x)



2008-10-31 @ 17:15:19
URL: http://dendarmalin.blogg.se/
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-31 @ 17:22:44
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0