Party !

Hallå!

Här sitter jag framför datorn och käkar leverpastejsmacka, dricker vatten och lyssnar på Tommy Körbergs väna stämma när han sjunger o helga natt! Det är vackert mina vänner!
Regnet öser ner utanför mitt fönster och jag ska snart krypa till kojs!

Men först ska jag sammanfatta Malin och Saras 18års fest! ;)
Det var trevligt så att det förslog minsann! :D Jag och Jouline hjulade, det är vi bra på fan ! :D Och Anne min porrboll var min trogna följeslagare, och vi svängde våra lurviga på dansgolvet! :D Men jag tyckte att festen var alldeles finemang! Tack Malin och Sara för att ni är så snygga! (Y)

Nehej mina vänner, nu ska jag först tala färdigt med min kära vän Joel på msn, sen blir det att snarka och dreggla!
Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0