Onsdag! :)

Hallå!
Nu är provet och samhällskunspasuppgiften avklarade! Känns toppen! Så nu behöver jag bara tänka på allt annat som stressar mig i skolan, haha tummen upp för det!
Student nu tack?
Plus att jag har en präkit huvudvärk! Det är ju så att man blir lycklig asså! Men jag och Sandra ska snart traska tillbaka till skolan och gå på läxhjälpen, det ni! Inte illa pinkat av oss måste jag säga ;)


Haha, det är härligt att jag och Matilda tar skolan seriöst, här utforskar vi hennes snus xD

Men vi säger så mina vänner
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag gillar filmen på din mobil när hon får en idé ! :P

2008-10-15 @ 17:23:13
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0