Mitt andra verk

Hallå!
I somras publicerade jag mitt första verk här på bloggen. Det var jävligt dåligt, jag diktade om djur typ! Men nu fick jag en sjuhelsikes insperation och filar på mitt andra verk, det är dock inte färdigt ännu. Så ni får hålla er till tåls! Men bli inte alldeles upphetsade, för jag kan lova att mitt andra verk är ungefär lika dåligt som det första!

Och om någon stackare har missat mitt första verk så finns det inlägget under arkiv och Augusti 2008. Men för att bespara er själva kan ni ju undvika att läsa det. HAHA!

Annars så är det tillbaka till Vadstena imorn, ska bli skönt! Men det blir bara en vecka där, sen lov! Men helgen efter lovet ska jag och Sabina stanna i Vadstena, det ni mina vänner! Kom gärna och besök mig :) Klosterledsgatan 11 är alltid öppet för människor jag tycker om :)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0