Girls night out ! <3

Hallå mina vänner!

Igår blev det utgång med kvinnorna!
Först var det förfest hemma hos Sofia, trevligt så att det förslog! Och sedan tog vi bussen ner till stan för att svänga våra lurviga på Vatras halloweenfest! Och det dög allt att pissa på! :D

Och idag har jag och Malin gjort så lite som möjligt, typ vaktat Lillens hus och käkat chokladpudding! Och vi kom fram till att Gud skapade choklad och bacon som ett "förlåt" för han gav oss mens,pms,östrogener och killar. Det var fint tänkt av han! xD

Och nästa helg kommer Malin till Whatstone, då jävlar! Jag och Martin har redan bestämt vart hon ska sova! hahaha, hon kommer döda oss :)


Love it <3

Men vi säger så mina vänner
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

vafan är det om :O

jävla judehoror är vad ni är.

döda er ja, ni ska ner i gaskammarn det är ju en sak som är säker!

2008-10-30 @ 21:27:34
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0