Ge mig ett liv?

Hallå :)

Min dag har spenderats i sängen med glass och scrubs :) Ge mig ett liv tack?
Nej men jag hoppas fortfarande på att en riddare i skinande rustning ska komma på sin vita springare och räddar min lördagkväll! Haha not, riddare är män, jag tycker inte om män! De är liksom.. ja män helt enkelt :)

Förövrigt är Carla och Turk i Scrbus lite väl kära för sitt eget bästa, jag blir lite lätt äcklad :)

Men gud vad jag längtar tills nästa lördag! Party hardy! Och har jag turen på min sida får jag med mig den mycket ariska pojken Martin på party :) Jag tänker dock inte ta ansvar för honom när han däckar i en buske :) är det förstått? För jag ska själv däcka i en buske, det löser problemet med att ta sig hem ;)

Nej men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0