Filosofi är inte roligt!

Hallå !
Filosofin tar livet av mig! Det är troligtvis den värsta ämnet någonsin.. Eller nej det är ju matte! Men ändå! Två ämnen uppfunna av grekerna! De borde köttas! Helt pantade måste de vart.
Ser jag ut som att jag bryr mig om livets mening? ONEJ!
Kasta en sten på Håkan ska jag göra ! För hans prov brukar dessutom suga snopp! Typ en fråga där man ska redogöra för allt och tänka massa enga saker! BLÄ!

Men nu ska vi väl ändå ta och vara lite positiva tycker jag! Det är feeeeeeeeeeeeeeeest på lördag! :D

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sara

på lördag äre feeeeeeeeeeeeest :D

2008-10-16 @ 13:24:54
URL: http://detarsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0