Busy but funny thursday evening

Hallå!
Så var det torsdag igen, jag tycker om torsdagar. Det är dagen innan fredag :)
Och eftersom att min sambo brutalt övergav mig för att åka hem har jag umgåtts med andra trevliga själar :) Sabina har vart min trogna följeslagare :D Jag bjöd henne på mat här hemma hos mig :) Martin titta förbi en sväng för att låna mitt PS och toapapper. Haha, bra kombo! Och frågan är ju när jag får tillbaka mitt PS, senast jag låna ut det till det hushållet var det där i 3 veckor innan jag tog mig kraft att gå enda från A till E! Men efter det angenäma middagen gick vi hem till Sabina. Där hjälpte jag både henne och hennes sambo Äbba med deras historia B uppsatser :) Riktigt fint av mig! Och sen så baka vi kladdkaka, den tog vi med oss hem till Fabbe och Hilding och avnjöt den där :)
Och efter detta gick jag genom ett blåsigt Vadstena hemmåt :)

Och nu ligger jag nerbäddad i min säng, ska sova för att vakna och gå till en soft dag i skolan :D Har jag tur är jag hemma i Westgothia redan vid 2 imorn (Y) och då är det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV :D

Men nu ska jag och min huvudvärk sova!
Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0