Även samhällen avklarad!

Hallå!

Nu är även samhällsprovet avklarat. Och det kändes jävligt bra dessutom! Men bara för att det kändes bra så gick det nog åt helvete :) Men eftersom att jag har chans på MVG i samhäll hoppas jag att det gick bra! Chans på MVG i samhäll? Ska jag bli ihop med MVG i Samhäll? Nej skämt åsido!
Och nu sitter jag hemma och skriver färdigt samhäll b grejjen med! Och ikväll blir det till att göra turismgrejjen som vi ska redovisa imorn! Haha berget tar aldrig slut! Men 3 dar i skolan sen så är det lov, plus att fredag ser ut att bli jävligt soft! :)

Haha, jag verkar ju vara värsta studet när man läser min blogg. Ja om det ändå vore så! Haha, men dom som kallar mig stud kan ju fråga vad typ 8 gånger 7 är? öhm, nu måste jag tänka här. Nej jag vet inte såhär på rak arm, jag återkommer nån dag om vad det är!

Förövrigt tror jag att folk på min skola kommer börja tro att jag är en judehora? Det är ju nämligen en viss person som skriker det varje gång jag går förbi. Jag nämner inga namn men hostMartinhost. Men alla vet vi ju att det är han som är den största judehoran :)

När du gråtit dig torr, du slagit dig blå och när du ramlat omkull
När känslan att ingen förstår dig är mer än du kan ta
Ligg då kvar, för det är okej att vara svag

Kom kampsång, kom kärlek till dom, som saknar nån om natten
Kom kampsång, kom längtan till dom, som tappat den på vägen
Kom kampsång, kom mod och passoin till alla oss som ramlar och
Famlar igenom livet på jakt efter något men inte vet vad
<3

Men vi säger så mina vänner
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

8*7 är 56 ;P

låten är fin :)

2008-10-21 @ 17:25:58
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0