Ännu en helg som kommer försvinna i oändligheten

Hallå!
Så var det söndag igen, hur man än anstränger sig så blir det alltid söndag igen? 
Men helgen har vart toppen!
I Fredags var det ju som sagt fest hos Fredrika! Och jag var helt klart i onyktraste laget, eftersom att jag inte har allt för många minnesbilder! Det känns helt enkelt som att jag har sagt en hel del pinsamt! Så jag ska gå och gräva ner mig i ett hål i skogen !
Men lördag var en riktig jävla bakisdag, omg ! Jag mådde helt sjukt dåligt! Men med lite pizza till frukost så blev det iaf lite bättre! 

Och nu sitter jag här i soffan och ska börja fila lite på min bokrecension! Vill ju gå ut och gå med, men det typ pissregnar ute! Så jag får väl ikläda mig en grodmansdräkt typ!

 
Dårar, jag tycker om er <3


Men vi säger så

PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Malin

jag älskar dårarna :D <3

2008-10-05 @ 15:43:58
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0