Weekend

Hallå bögjävlar!
Vad görrni?
Själv sitter jag i min soffa :) Har diskat och grejjat och innan det så var jag hemma hos Sabina :) Det var trevligt!
Och helgen med min älsklings tant har vart alldeles strålande! Igår så låg vi mest i min säng och flötade, det var mysigt! Och idag har jag fått ta tag i städande av lägenheten, en viss person har lyckats stöka ner så jävligt, och då syftar jag varken på mig eller Malin!
Och snart ska jag ta mig en kopp kaffe och krypa ner och glo på tv i stort sett hela kvällen :) Behöver ju inte gå upp tidigt imorn, det är schööönt! Blir även sovmorgon onsdag och torsdag! Omg, så schööönt! :D
Men nu talar vi inte mer om det

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0