Just another tuesday with vaniljlängd <3

Hallå mina vänner
Det är tisdag idag! Och jag och min kära sambo har drogat vaniljlängd, det tycker vi är gott :D
Förövrigt så ska Mörtin och min kära sambo skaffa barn, iaf enligt honom xD Han var här förut en stund förut förstår ni, och det är alltid lika spännande !

Förövrigt så försöker jag plugga datakunskap, men det går inte så bra. Jag förstår inte så mycket om jag ska vara helt ärlig! På tal om skolan så somna jag på svenska idag (Y) Man kan inte titta på en tråkig film andra lektionen, det säger ju allt!

Men nu tror jag att jag ska ringa till hemmet och se vad di har för sig :)
Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0