Ursäkta Malin Johansson!

Hallå!
Sorry för den dåliga uppdateringen, eller ja sorry Malin för den dåliga uppdateringen! Detta var något som hon var väldigt kvick på att påpeka, men jag orkade inte ta mig tid mellan sunes jul, läxhjälpen, datakunskapspluggandet och Dirty Sexy Money igår!
Gårdagen var förövrigt bara en enda stor huvudvärk, så något mer förtäljer den inte!

Imorse hade vi datakunskapsprov, det kan man ju fråga sig hur det gick! Troligtvis inte bra, men vafan datakunskap är ett ämne som jag ger blanka fan i!

Nu har vi eget arbete, och jag Äma sitter och filar lite på vårat projektarbete, dock så är jag mer sugen på att gå hem och titta på Sunes Jul, men jag är duktig så det gör jag inte!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ursäktad :D

2008-11-20 @ 20:22:46
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0