Thank god it's friday!

Hallå!
Idag har jag vart sjukanmäld, dock inte sjuk :) Har stått i annat, åkte hem vid typ 9.00. Och väl framme i Tboda så gick jag till farmor och farfar :) Farfar säger att jag ska hålla mig borta från killar, han kan inte ha mer rätt! Pojkar är bajs, de fyra som jag tycker om borde känna sig starkt hedrade! Så det så!
Men efter ha spenderat tid med di gamle så tog jag tåget till Skövde och såg till så att jag ser civiliserad ut i håret :) Sen drog jag in på Hemtex, där fann jag Hampus, och han väntade ju på Eve :) Så då träffa jag henne med, och hon och jag tog tåget hem :D

Väl hemma insåg jag varför jag bör stanna fler helger i Vadstena, min far och min bror är inte vid sina sinnes fulla bruk! Och så blev det film, Der Untergang. Aaaah njut! Bra skit det mina vänner :)


Shit, henne skulle man gärna vilja ha naken i sin säng, nån som har hennes nummer eller? :O

Omg, Hockey imorn! :*

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

DU ÄR FIN ! :) <3

2008-11-16 @ 16:43:37
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0