Täjsdag!

Hallå!
Vad tycks om mitt östgötska uttal på Täjsdag? You like it? I know you like it :)
Idag har vart en ganska soft dag :) Slutade ju tidigt eftersom att vi hade eget arbete på samhäll b, men då arbete jag faktist med både samhäll b grejen och mitt engelska tal, duktig Evelina! :)
Och nu såhär frammåt kvällen har jag och Matilda vart hemma hos Cissi och druckit saft och pluggat! Så nu är jag färdig med engelskatalet! OMG, ska bara lära mig det också!

Och imorn har jag sovmorgon :D på torsdag med för del delen, omg grattis till mig! :D

Förövrigt så talade jag med Bror Pander i telefon förut, han har köpt säsong 3 av Scrubs och Der Untergang! :D omg, Puss på honom :D :*

Men vi säger så :)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

TÄJSDAG xD haha!

alltsååå du kan ju tänka på mig som sitter å skriver nationelltfittsvenskaprov mellan 8-13 !

tvivlar på att jag sitter så länge men man lär väl sitta nåra timmar iaf o.0

2008-11-11 @ 22:22:36
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0