Sunday bloody sunday

Hallå mina vänner

Så var det ju då söndag igen, hur man än gör så blir det alltid söndag igen? Jag tycker inte om söndagar, de är liksom bara så ovärda. Imorn blir det tillbaka till Judestena, Whatstone eller vad fan ni väljer att kalla det :) Och så vitt jag vet så händer det inget noterbart i veckan? 

Förövrigt så undrar jag vart Fröken Svår har hållt hus den här veckan? Jag har talat med henne på msn typ en gång? :'( Nej hon har väl grävt ner sig i ett hål eller nåt? Jag får nog sätta fast en GPS på henne så jag vet vart hon håller hus :)

Nej mina vänner, jag funderar på att göra något sjukt obetydelsefullt, men jag vet inte vad.
Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

hahah en gps xD

jag har vart en upptagen kvinna, okej? :O

nästa helg bokar jag slätte! :) <3

2008-11-16 @ 16:46:02
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0