Ralph Fiennes <3

Hallå mina vänner
Klockan är efter 1 och jag lökar omkring på youtube, och där stötte jag på en av mina favoritskådespelare, Ralph Fiennes. Han är nog en av de sexigaste levande männsikorna! Hans röst gör mig alldeles tossig! Och just därför bjuder jag er på de två roller som jag blir alldeles tossig i brallan av!

http://www.youtube.com/watch?v=qsKXzFyCJO8&feature=related
Den första är hans gestaltning av nazisten Amon Goethe i Schindlers List. Det kanske inte är okej att gå igång på en Nazist, men fan asså! Jag kan inte motstå honom i den filmen!

Den andra som jag tyvärr inte hittar på YT är hans gestaltning av Lord Voldemort i Harry Potter. Han kanske inte är så bildskön i den filmen, men hans röst! GAH!

Ja behöver jag säga mer än att jag går igång på det!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0