Örhänge i näsan är annars rätt attraktivt!

Hallå!
Här sitter jag med ett örhänge i näsan, det är sexigt som fan!
Detta gör jag för att jag tyvärr har tappat min fina näspiercing som jag har fått av AnnePanne. Men jag har kvar mitt hopp, för att jag vet att den ligger nånstans här i lägenheten, så jag ska försöka finkamma den!

Förövrigt så ägade jag Mörtin så totalt förut! Ifall ni vill veta! Det var såhär, han hade kommenterat en bild på min sambos bdb och skrivit HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jag svarade med, du är inte så vacker du heller Mörtin! Varpå han svarade, du är jude! skaffa dig en hora! Varpå jag svarade Jag är arisk, och jag har redan en hora, det är du!
Hahahaha, visst är jag bra! :)

Förövrigt så tittade vi på en sjukt bra film i dag på psykologin! Patch Adams hette den. Jag tror dock att jag har sett lite av den förut. Men den bör ni helt klart se mina vänner :)
Förövrigt så hade vi även filosofiprov idag, en av frågorna var: Vad känneteckarn en filosof? Jag svarade, de har för mycket fritid!
Haha, jag tyckte att den var klyftig!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0