Oh god please help me

Hallå
Åh herregud jag spyr, jag somnar, jag kan inte fokusera blicken och absolut inte läsa långa blogginlägg a la Alex Schulman! Haha, det kallas för bakfull tror jag! Det blev lite för mycket tror jag!

Men jag, Malin och Anne hade det mysigt så att det förslog! Vi drack glögg och julmust och åt pepparkakor och lussebullar! Våra drycker spetsade vi dock lite! Men jag lovar, vitt glögg med vodka var underbart! :D Dock så fick det en lite ostabil på benen, men så brukar det ju bli för min del xD Men mina flickor är bra, till och med bäst!
Jag älskar Malin Johansson och Anne Cannervik <3

Men innan allt detta så var jag faktiskt i skövde och jobbade på Apoteket Konvaljen :) Det ni mina vänner! Det var faktiskt roligare än vad jag hade förväntat mig! Jag och mamma skulle ju kunna starta ett familjeföretag! :D

Men nu orkar jag inte skriva en rad till !
Men vi säger så
PUSS :*
Omg, det blev tre rader till :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0