Nästan helg!

Hallå!

Det är torsdag, dvs nästan helg! Jag kom hem från skolan för ett litet tag sen, och jag har hunnit sätta upp min lilla adventstjärna :) riktigt lekt elektriker! Och imorn ska jag och far dekorera mitt västgötska hem med stjärnor och stakar!
Men nog talat om julstök!
För nu sitter jag och tittar på Projekt Springväg som en flyktig bekant till mig brukar kalla det för. Det korrekta namnet är ju annars, Project Runway :) Det är pra skit!
Och nu dök den nya HM reklamen upp, är det bara jag som inte förstår den?

Men HEEEEEEEEEEEEEEELG imorgon, det ska bli skönt!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gör min bästaste vän i helgen? <3

2008-11-27 @ 20:11:41
URL: http://dendarmalin.blogg.se/
Postat av: sara

ohmygod, värsta duktiga elektrikern ;) jag ska sätta upp stjärna ikväll, tjoho :D

2008-11-28 @ 10:43:20
URL: http://detarsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0