Middagsdejt med Tilda <3 , och ett brännmärke på armen och kidnappad stol! :@

Tjabba Tjena hallå
Kvällen här på klosterledsgatan har vart späckad! Som sagt blev det middagsdejt med min Tilda <3 Vi hade det mys och gos, färgade mitt hår, drack kaffe, smaskade choklad, satte upp min flagga och allmänt degade :) Jag tycker om den flickan ska ni veta :)

Sedan kom allas vår poetman Joel förbi, denna händiga man hjälpte mig att sätta i en glödlampa :) Sen så softa vi i min soffa och titta på Färjan (Y) Och Joel tyckte att det var jättekul att bränna mig på armen med sin tändare, det tyckte inte jag var kul dock. Det gjorde ont!
Men efter att jag hade skrikit lite på Joel så gick vi hem till han för att jag ville mysa med katten :) Han är för söt den dära lila kissen, men Joel och Mörtin är inte snälla mot den :O Om det inte vore så att min kära sambo inte vore allergisk skulle jag ta den lilla krabaten under mina vingar :)
Sen skulle jag gå hem, och pojkarna och även unga fröken Martina följde med för att de ville hoppa på min sambo, ja pojkarna asså, inte Martina! Men när de väl skulle gå efter ha hoppat på Sandra och lekt med min fön så tog Mörtin med sig solstolen :O Eller ja, han drog med sig den med mig hängandes efter xD Det såg nog rätt kul ut kan jag tänka mig! Men jag får smida en ondskefull plan för att få tillbaka den !

Men nu ska jag titta på Boston tea party och sedan ska man min arma slitna kropp sova! Jag har ett sjukt stort sömnbehov för tillfället, men det beror nog bara på att det är höst! Ge oss vinter och snö ist!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0