Karjala Cup!

Hallå mina vänner!

Jag sitter i soffan på min feta röv och tittar på hockey :) Karjala Cup! Men de har något jävla konstigt tvformat i Ryssland så det är svart längst ut i tvn, underliga de dära kommunisterna!
Men det är bara en, EN, ja ni hörde rätt en Färjestad spelare med! Bengt Åke borde vara familjen trogen och ta ut fler FBK pojkar till landslaget :O

Jaja men idag har skolan varit precis som vanligt, tråkig och flummig! Och Joel bestämde sig för att lätta upp stämningen genom att göra en kullerbytta på bordet på naturkunskapen :O Lite underlig är han våran Poetman!

Men imorn är det fredag vilket betyder PARTY HARDY! :D Och Tant Malin kommer hit, oh yes :D <3<3<3

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

underlig ja jisses ja !

jag kömmer ! :D<3

2008-11-06 @ 19:50:04
URL: http://dendarmalin.blogg
Postat av: Anonym

2 fbk spelare R Wallin J Gustsvsson

2008-11-07 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0