Helvetes jävla pissdag

Hallå
Om man skulle läsa mitt horoskap idag så tror jag det står: Idag kommer det mesta gå åt helvete :)
För det har det gjort idag :)
Det hela började imorse när jag halvägs till tåget insåg att jag inte hade mobilen med mig. Mamma vände på bilen och vi kom till stationen precis när tåget rullade iväg. Så det var bara att vända hem, men då fick jag iaf en och en halv timmes mer sömn :) Men sen så blev det att ta nästa tåg :) Och skoldagen förflöt på bra förutom en sak. Det har inte gått att sms med telia idag! :@ Jag och Matilda satt som helt galna och försökte smsa till varandra, men icke då! Och när väl det började funka så började det mobila bredbandet mucka. Så idag har jag talat mycket med telenor. Men nu funkar det äntligen!
Och jag funderar på vad som möjligtvis kan reta upp mig ännu mer idag, men något finns nog alltid! Jag menar om ni vågar ta risken att reta upp mig kan ni ju alltid pröva :)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

jävla hora jag vet att du älskar mig :D

2008-11-03 @ 19:24:34
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0