Grekisk jävla mytologi!

Hallå!

Har jag sagt att den grekiska mytologin kan gå och dö? Vi har svenskaprov om detta imorn! Något som jag fram tills för några timmar sen helt hade glömt bort! Grattis Evelina, du vinner första pris i "fan vad jag lyckas klanta till allt" !
Men nu sitter jag iaf här i soffan och försöker lära mig allt om de där jävla grekerna! Jag har även börjat skriva på mitt speech som jag ska ha på engelska c, men jag lovar er. Det är svårare än man tror att skriva ett tal på engelska om Star Wars, så undvik det mina kära vänner!

Förövrigt, det är måndag och jag längtar till helgen! Haha, lyckat! Men då blir det hockey, allt för länge sedan sist! Färjestad vs. Modo :) Ska allt bli spännande!

Förövrigt funderar jag och Joel på att kröka ner oss eftersom att vi inte kan provet! ja, det är så vi gör i Vadstena!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

du vinner första pris i "fan vad jag lyckas klanta till allt"



Ursäkta.. men den har väl ändå jag vunnit för länge sen?

du får andra plats :P

2008-11-11 @ 09:20:10
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0