Ett levande geni

Hallå!

Jag tar tillfället i akt att geniförklara komikern Soran Ismail här på stört! Denna liknelsen är nog den bästa liknelsen jag någonsin skådat!

"Efter mötet hade jag tänkt åka till Knivsta och hälsa på mor och far men låter bli på grund av vädret. Det är vidrigt.

Det är som att lyssna på P1 i Sovjet på finska samtidigt som Dansbandskampen På Is sänds på storbildsskärmar runt omkring dig. Under tiden läser Leif GW Persson erotiska noveller på arabiska samtidigt som han tvingar i dig öl blandat med Ramlösa. Vidrigt, var ordet."

Jag älskart! Ifall ni vill läsa hans blogg precis som jag så här har ni en länk! Inte för att han behöver mer läsare skulle jag tro, men vafan :)
http://soranismail.bloggagratis.se/

Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Malin

fan vad du är seg på att skriva blogg nu då :O

2008-11-20 @ 11:24:58
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0