Den där jävla spritpennan!

Hallå!
Igår anlände Tant Malin till Whatstone :) Och vi hade en särledes trevlig kväll :) Först så drack jag och Malin och Tilda lite hemma hos mig :D Det var mysigt och trevligt :) Jag och Malin skrev Västgöte på våra kinder och armar och Tilda ritade en BI näsa :)
Sen så var väl inte festen hemma hos Linda så mycket att hurra för! Men jag stog ändå för kvällens bästa! Jag lovar, Malin och Martin dog iaf av skratt xD
Sen så gick jag och Malin hem till Klosterledsgatan 11 :) Och sen dök Martin upp i sällskap med två 1or :) Och sen kom Fabbe och lite annat folk med :) Och sen gick det ju åt helvete med spritpennan som vanligt!
De där jävla Martin och Fabbe! Iofs så kanske jag ritade på Martin med, men det behöver vi ju inte tala om!
Men vi hade en särledes trevlig kväll :)

Mina kex <3

Hahahaha, I like it! <3


Men nu mina vänner ska jag och Malin ligga här i min säng med vårat illamående och våran huvudvärk!

Men vi säger så
PUSS :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0