Como se llama!

Hallå!
Jag har engelska C, just därför sitter jag och Tilda i datasalen och lökar, vi ska snart gå hem till mig och ha en middagsdejt :) Jag ska laga baconpasta åt henne,  det lagar jag åt alla som jag vill ha i säng! Det ni!
Tilda är förövrigt  inte som de  andra barnen, hon skrev just en väldigt fin blogg med en analys av arten Evelina. Det var spännande vill jag lova ;) Men hon har sjuk humor den kvinnan, typ como se llama! hahah, internskämt!


De är snygga så att det förslår, jag vet ! <3

Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, ja verkligen snuttis:P men sjukhumor är ju fan den roligaste, ja helvete!



-COMO SE LLAMA-

2008-11-17 @ 15:44:54
URL: http://helvetetmeddej.blogg.se/
Postat av: sara

då hoppas jag att du bjuder mig på baconpasta ngn gång ;D haha :D

2008-11-18 @ 10:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0