Come undone

Hallå!
En artist jag tycker om väldigt mycket är Robbie Williams, ibland tycker jag om honom extra mycket! Jag är inne i en sån period nu. Så just därför tänkte jag bjuda på min absoluta favoritlåt med han!

So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant
I'm contemplating thinking about thinking
It's so overrated just get another drink in
Watch me come undone

They're selling razor blades and mirrors in the street
I pray that when I'm coming down you'll be asleep
If I ever hurt you your revenge will be so sweet
Because I'm scum
And I'm your son
I come undone
I come undone

Den är PRA!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

such a saint but such a whore, jag tar åt mig så när han sjunger det :O

2008-11-30 @ 20:42:30
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0