Bitterfitta

Hallå!
Idag känner jag mig extra mycket bitter! Tur att man har Bittefittaklubben, dvs Jag, Malin och Tilda <3
Och nu när jag fick höra att det är snö hemma blev jag ännu mer bitter!

Förövrigt så har jag bestämt att jag aldrig ska släppa en männska av den andra könet nära inpå, bokstavligt talat, inte bildligt. Det blir bäst så har jag kommit på. För om gör det så går det ju ändå bara åt helvete. För min del iaf, jag vet inte om det är någon annan som anser att det är tvärtom. Men anser ni det så kan ni dra åt helvete :)
Haha, den positiva Evelina som har varit närvarande i några dar verkar vara uppäten av Traalbesten!  Och vet ni inte vad det är så är ni dåliga och har inte sett Liftarens guide till galaxen!
Synd för er!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

min bitterfitta är tillbaka<3

eve du har bara dratt på dig dampbarn till män, okej? håll dig till mig i fortsättningen! :D

jag vet inte vad Traalbesten är ? :O

2008-11-20 @ 20:26:16
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0