Äntligen fredag!

Tja fan!

Här sitter jag i skolan, det kan man göra ibland :) Men två lektioner kvar, sen så äre helg igen! Och den här helgen är extra efterlängtad, speciellt med tanke på att jag har känt mig som en död zombie hela veckan. Men hallå? :O zombier kan inte vara döda :O då är det ju inte en zombie! Men wtf Evelina, håll käften! Ja med tanke på mitt bloggskrivande så förstår ni ju själva hur trött jag är :) Och runt 5 snåret kommer Tant Malin hit! :D Underbart, för jag har saknat min älskade tant! <3
Och så ikväll blir det lite förfest med Malin och Matilda och kanske Mikaela :) Sen så drar vi vidare till Linda för lite party!

Och imorn blir det flötlördag med mina älsklingar Malin och Sabina <3

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0