50 saker ni säkert redan visste om Gurkhyvlarn!

Hallå! Eftersom att jag är Malins största fan så tänkte jag göra precis som henne och avslöja 50 saker om mig själv. Och det är även på uppmaning från min toalettvän Sara! :) Det är nog typ bara dom två som läser min blogg ändå ;D

1. Min allra största fobi är ormar, de är vidriga djur!
2. Jag älskar att somna till tvn, allra bäst är det att somna till tv4 fakta eller Discovery, som egentligen visar program som jag finner spännande, men somnar som en stock det gör jag!
3. Jag har huvudvärk väldigt ofta.
4. Jag är ofta elak och otrevlig
5. Jag är expert på att dömma folk jag inte känner
6. Malin Johansson är en person jag inte kan tänka mig ett liv utan, jag är inte hel utan henne <3
7. Jag har svårt att sätta en gräns när jag dricker alkohol
8. Vilket resulterade i det berömde toabesöket med Sara, något jag troligtvis aldrig kommer glömma trots att jag knappt minns det xD
9. 2/3 av de jag har legat med har varit 91or
10. Och de går i samma klass!
11. Jag tror att Sabina Claesson är min själsfrände <3
12. Jag finner ögon otroligt äckliga, klarar inte av när folk petar sig i dom
13. Jag skulle hemskt gärna vilja bli kustbevakare nån gång i framtiden
14. Men jag skulle heller inte tacka nej till att gifta mig med en hockeyspelare
15. Jag älskar Färjestads bk så sjukt mycket, det går inte förklara!
16. Jag har ett vidrigt morgonhumör
17. Jag älskar att bo ihop med Sandra Stavhag <3 Trots hennes tjat om sin pojkvän ;)
18. Jag är en kopia av min pappa sett till personligheten
19. Matilda Thoren är en av de roligaste människorna jag någonsin har träffat <3
20. Min mamma har haft cancer två gånger, något som jag har svårt att prata om.
21. Jag har en känsla av att min farmors mammas ande beskyddar mig
22. Jag har helt cpsvårt för matematik, och har alltid haft
23. Jag är allmänbildad så att det står härliga till
24. Joel Kraft och Leif Nyman är troligtvis de bästa pojkarna någonsin <3
25. Martin Johansson är en person som jämt får mig att skratta <3
26. Jag har haft sex i en trappuppgång.
27. Jag skulle verkligen vilja vrida tillbaka tiden och få se Freddy Mercury live!
28. Jag har absolut inget balanssinne när jag är full
29. Jag faller alldeles för lätt för pojkar
30. Jag älskar tvserien Six Feet Under
31. Jag är ett otroligt stort fan till Eurovision song contest
32. Och kan nästan alla vinnare
33. När det är OS sitter jag bänkad framför tvn 24/7
34. Speciellt vinter - OS
35. Jag är otroligt lättretad
36. Jag har en P-stav som jag brukar sitta och pilla på
37. Jag förlorade oskulden till min dåvarande bästa kompis storebror
38. Malin Johansson är den som känner mig bäst, just därför är jag verkligen mig själv med henne
39. Jag är otroligt stolt över att vara Västgöte och prata Västgötska
40. Däcka med Anne Cannervik är underbart <3
41. Fredrika Mann är oerhört bra att ha <3
42. Jag tycker att killar och kärlek är grymt överskattade
43. Jag är en bitter kärring, and i love it <3
44. Melissa Horn skriver låtar om i princip allt jag tänker och känner
45. Jag älskar Star Wars
46. Och jag bölar som en cpapa till Episod III när Anakin blir ond
47. Jag klarar mig oerhört bra utan sex !
48. Att välja Vadstenagymnasiet är troligtvis en av de bästa sakerna jag har gjort i mitt liv
49. Ifall jag vore rik skulle jag köpa Hitlers örnnäste
50. Jag har en piercing i bröstvårtan och en i näsan.

Sådärja! Nu har ni så att det räcker och blir över!
Jag bjuder på en bild som motivering till nr 49!



Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: saris

Haha 8an är samma för mig! Jag kommer aldrig glömma det, även om minnena är väääldigt suddiga xD



och jag vill också se Freddy Mercury live! helt sjuuukt hur mkt jag vill det :O

2008-11-28 @ 23:41:16
URL: http://dendarsara.blogg.se/
Postat av: Malin

ja men det är väl tur att jag minns det åt er då xD

jag älskar dig :D <3

2008-11-29 @ 00:26:28
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0