Tummen upp Tre kronor!

Men det är knappt så att de får tummen.. Stundvis mycket bra spelat mot Vita Ryssland aka Belarus, vilket jävla namn btw ? Vitryssland.. Nej gula ryssland ? :O
Men i vart fall så finns det en del att jobba på, men trots allt vinst och det är det som räknas! :D
Bra Jobbat Bengt-Åke och Boysen! :D <3
image40

Och jag har dragit en slutsats ? ! Som sagt de senaste dagarna har jag ju vart lite sådär smått besatt av den mycket fina filmen Across The universe.. Som är en musikalfilm med enbart Beatles låtar, och musiken är toppen! Det måste ju betyda att Beatles är bra ? Har jag inte rätt eller ? Asch skit sak samma! :D

Och nu frågar Malin mig hur man gör Köttfärsås, ja inte fan vet jag iaf! xD

It feels alright now
Hold me tight
Tell me I'm the only one
And then I might
Never be the lonely one

So hold me tight
tonight, tonight
it's you,
you, you ,you, oo
<3

Men nu ska jag nog dissa blogg.se och titta på tv typ :P
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0