Torsdag?

Tja!
Tusan vilka problem jag har haft med att komma in på den här jädra sidan sen de höll på att flytta bloggarna! BURR!

Och jag som har haft så mycket spännande att blogga om! Men nu orkar jag inte berätta alla dessa saker, minns inte ens vad det ska ha vart om ? xD
Men idag har jag haft en slapp dag, sov till halv 12! aaaaah! det var skönt, jag vet inte hur länge sen det var jag gjorde det! Och sen var det tyska och då behövde vi bara skriva ord på tyska som beskrev resan höhö :D sen hade vi typ svenska och skulle läsa en grejj, dock så fann jag och Cissi läsandet överskattat så vi gjorde annat :D höhö! Och sen sist men inte minst engelska och vi började med reserapporterna, oh jag har redan skrivit nästan en hel a4 på dator! Jag måste säga att jag är stolt över mig själv :)

Idag är det torsdag! Vad betyder det ? Joo andra semifinalen i ESC! Go Sverige! :D Och Ukraina,Danmnark och Vitryssland! :D Men jag skulle gärna se ett till ryskt framträdande i denna semi med! Men jag måste ju vänta ända tills finalen på lördag innan jag får kåtslag på Dima Bilan igen! xD
Höhö, porrigt! :*

Och imorrn får jag åka hem! JAAAAAAAAA! har ju inte vart hemma på 3 veckor för tusan! Det är ju så att jag saknar skiten som fan! :D Så det ska bli massa bra att få komma hem!

Men detta var allt jag hade att tilläga för tillfället!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0